
De wachttijden voor telefoon, mail en social media op onze Klantenservice zijn op dit moment langer dan u van ons gewend bent. Wij zijn ons hiervan bewust en achter de schermen druk mee bezig. Onze excuses hiervoor. Wij hopen op uw begrip.
Heeft u een vraag?
Bekijk onze veelgestelde vragen of regel direct uw zaken via onderstaande knoppen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Dan helpen we u graag verder via de verschillende contactmogelijkheden van inTwente.
Wilt u het zelf regelen? Dat kan!
Veelgestelde vragen
- Wanneer wordt het gespreid betalen eigen risico afgeschreven?
- Kan ik een betalingsregeling krijgen?
- Is het nodig om een wijziging van huisarts, tandarts of apotheek door te geven?
- Worden tandartskosten voor volwassenen vergoed?
- Naar welke zorgverleners kan ik gaan?
Neem contact met ons op
Houd uw verzekerdennummer alvast bij de hand.
Wilt u zich aanmelden? Dan hebben we ook uw IBAN nodig.
Contact via social media
Contact per mail of post
inTwente Zorgverzekeraar
Postbus 1070
7500 BB Enschede